Adresář
 

ams-OSRAM
 

INTEL
 

NVIDIA
 

PANASONIC
 

ČEZ a.s.
 

SECTRON
 

Willow Technologies
 

MASTERS Sp. z o.o.
 

ABB
 

Visual Communications Company, LLC
 

TME Czech Republic s.r.o.
 

Lenovo
 

Sonderhoff Holding GmbH
 

Radio Frequency Systems
 

Siemens

29.03.2024 0:07:16
bloky
maketa
HomePage
Bezpečnost
TV
audio
Mobilní telefony
Stolní počítače
Notebooky
Tablety
Tiskárny
Displaye
Hodinky
Projektory
Chytré brýle
Fotoaparáty
Myčky
Ledničky
Pračky
Vysavače
Nářadí a pomůcky
Elektromobilita
Solární energie
Osvětlení
Zaměstnání
Veletrhy, výstavy, akce
Online akce
Zajímavá videa
Různé

WF-1000XM5
 
Sony představuje skutečně bezdrátová slu
Canon EOS R5 C
 
Canon představuje první plnoformátovou k
WF-1000XM4
 
Váš svět. Nic jiného. Sony uvádí nová sk
LUMIX S 85mm
 
Panasonic představuje nový Full Frame ob
Sony Alpha 7C
 
Společnost Sony představuje fotoaparát A
SRS-LSR200
 
S novým bezdrátovým příručním televizním
Sony Xperia L4
 
Nová Xperia™ L4 od společnosti Sony rozš
RX0 II
 
Společnost Sony představuje špičkový a m
α6400
 
Sony představuje novou generaci bezzrcad
WIHA-SB24670
 
Vícefunkční LED svítilna značky WIHA

Bosch a Daimler: San José se má stát pilotním městem pro automatizovanou službu spolujízdy
  • Testovací území se nachází podél hlavní dopravní tepny mezi centrem města a západní částí San José.
  • Služba spolujízdy založená na aplikaci nabízí vybraným zákazníkům automatizovaný zážitek z jízdy.

Stuttgart/San José – S více než jedním milionem obyvatel je San José na jižním břehu zátoky San Francisco Bay v Silicon Valley třetím největším městem amerického státu Kalifornie. Je v plánu, že se metropole v průběhu druhé poloviny roku 2019 stane pilotním městem pro vyzkoušení plně automatizované služby spolujízdy (ride-hailing) bez řidiče (SAE úroveň 4/5), založené na aplikaci, kterou před nedávnem ohlásily společnosti Daimler a Bosch. Tyto tři strany k tomu podepsaly dohodu o porozumění s cílem pokračovat v této činnosti a dodělat ji. Bosch a Daimler chtějí vybraným zákazníkům poskytovat službu s automatizovanými vozidly Mercedes-Benz třídy S. Testovací oblast se nachází podél dopravní tepny San Carlos Street/Stevens Creek Boulevard mezi centrem města a západním San José. S očekávaným 40procentním nárůstem počtu obyvatel v průběhu příštích dvou desetiletí stojí region metropole před narůstajícími výzvami i v oblasti dopravního provozu. Navíc se chce San José připravit na budoucnost s autonomními automobily na silnicích.

„Pilotní projekt ukáže, jak mohou autonomní vozidla přispět k lepšímu plnění budoucích požadavků na dopravu,“ říká Sam Liccardo, starosta San José. „Již mnoho let důsledně podporujeme autonomní řízení. S tímto projektem získáme cenné poznatky k tomu, abychom plně automatizovaná vozidla optimálně propojili s uživateli budoucích služeb v oblasti mobility,“ říká Dr. Michael Hafner, viceprezident oblasti pohonných technologií a automatizovaného řízení společnosti Daimler AG. „Musíme přehodnotit městskou dopravu. l automatizované řízení je důležitým dílkem skládačky obrazu městské dopravy budoucnosti,“ říká Dr. Stephan Hönle, senior viceprezident obchodní oblasti automatizovaného řízení u společnosti Robert Bosch GmbH.

Aplikace pro službu spolujízdy, kterou provozuje Daimler Mobility Services, ukazuje, jak mohou služby mobility jako car-sharing (car2go), ride-hailing (mytaxi) a multimodální platformy (moovel) inteligentně spolupracovat. Testovací proces objasní, jak lze integrovat plně automatizovaná vozidla bez řidičů do multimodální dopravní sítě. V rámci digitálního pilotního projektu mají mít uživatelé možnost nastoupit na definovaném místě vyzvednutí do automaticky řízeného automobilu kontrolovaného bezpečnostním řidičem a být dovezeni do cíle.

Automatizovaná vozidla zvyšují atraktivitu městské mobility

Svojí kooperací při vývoji plně automatizovaného řízení bez řidiče (SAE úroveň 4/5) v městském prostředí chtějí Bosch a Daimler zlepšit dopravu ve městech, zvýšit bezpečnost na silnicích a poskytnout důležitý prvek pro dopravu budoucnosti. Tato technologie mimo jiné zvýší atraktivitu car-sharingu. Navíc umožní plně automatizovanou jízdu bez řidiče lidem, kteří budou moci optimálně využít čas ve vozidle, zatímco bezpečně cestují. Kromě toho nabízí tato technologie nové možnosti mobility například i pro osoby, které nevlastní řidičský průkaz.

Zaměstnanci společností Bosch a Daimler sdílejí kanceláře

Spolupráce mezi společnostmi Daimler a Bosch probíhá ve dvou regionech: v aglomeraci Stuttgart v Německu a v okolí Sunnyvale v Silicon Valley mezi San José a San Francisco v USA. Zaměstnanci z obou podniků tam pracují vždy pohromadě pod jednou střechou. To umožňuje rychlou výměnu informací nad rámec pracovní oblasti a zajišťuje to krátké rozhodovací cesty. Zaměstnanci mají zároveň přístup ke kompletnímu know-how svých kolegů v mateřských společnostech.

Cílem kooperace společností Bosch a Daimler je společný vývoj konceptů a algoritmů pro plně automatizovaný systém řízení bez řidiče. Úkolem společnosti Daimler je dostat systém řízení do automobilu. K tomuto účelu podnik poskytne potřebné prototypy vozidel, zkušební zařízení a testovací flotily. Společnost Bosch je odpovědná za komponenty specifikované v průběhu vývoje – senzory, aktuátory a řídicí jednotky. Pro účely testování využívají Daimler a Bosch své laboratoře a zkušebny, jakož i příslušné testovací areály v Německu. Poté, co od California Department of Motor Vehicles získala povolení k testování autonomních vozidel, testuje společnost Mercedes-Benz od roku 2014 automatizovaná vozidla v regionu Sunnyvale/Kalifornie. Od roku 2016 podnik disponuje také srovnatelným povolením pro aglomeraci v německém Stuttgartu. Společnost Bosch byla celosvětově prvním dodavatelem automobilového průmyslu, který začátkem roku 2013 testoval automatizované řízení (SAE úroveň 3) na veřejných komunikacích v Německu a v USA.

 

foto Bosch

2018112302 / 28.11.2018 / Elektromobilita / BOSCH /

Éra vodíku: Bosch zahajuje sériovou výrobu svého Fuel Cell Power modulu pro palivové články
Společnost Bosch vstupuje do éry vodíku v mobilitě. Ve svém závodě ve stuttgartském Feuerbachu zahájila společnost sériovou výrobu svého Fuel Cell Power modulu pro palivové články.

Stacionární palivový článek: Společnost Bosch plánuje zahájit sériovou výrobu v roce 2024
Společnost Bosch to se stacionárními palivovými články myslí vážně. V roce 2024 chce společnost zahájit sériovou výrobu decentralizovaných elektráren založených na technologii palivových článků na bázi tuhých oxidů a za tímto účelem se domluvila na hlubší spolupraci se společností Ceres Power.

Více než jen oko: Nová generace chytrých brýlí s technologiemi Bosch
Na CES® v Las Vegas, v Nevadě, Bosch Sensortec uvádí na trh jedinečný inovativní optický systém Smartglasses Light Drive pro chytré brýle. Modul Smartglasses Light Drive od společnosti Bosch v sobě ukrývá kompletní řešení s jediným zdrojem, který je tvořen zrcadly MEMS, optickými prvky, senzory a inteligentním softwarovým připojením. Toto integrované řešení poskytuje čistý vizuální zážitek s nezkresleným a vždy ostrým obrazem - dokonce i na přímém slunečním světle.

Lepší než pár očí: Bosch kamera s umělou inteligencí pro asistenční systémy pro řidiče a automatizované řízení
Bosch usiluje o vedoucí postavení na trhu kamerové techniky

Z aerodynamického tunelu na chodník: Bosch přináší inteligentní elektropohon do dětského kočárku
Systém eStroller představuje revoluci v komfortu a bezpečnosti

Bosch představuje už dnes mobilitu zítřka
Lehký, vzdušný, minimalistický design, futuristický vnější plášť tvořený obrazovkou a sklem a prostorný interiér – takhle nějak by mohli architekti popsat novou strukturu, ale ve skutečnosti se tento popis hodí i na zcela novou třídu vozidla a nový typ mobility: elektřinou poháněná vozidla kyvadlové dopravy bez řidiče, která se téměř nehlučně proplétá městskými centry a je propojená s jejich prostředím.

Bosch a Daimler: San José se má stát pilotním městem pro automatizovanou službu spolujízdy

Bosch přináší na silnice celosvětově první zahnutý přístrojový panel
Světová premiéra pro „Innovision Cockpit“ nového Volkswagen Touareg

Automatizované řízení ve městě: Bosch a Daimler sází na AI platformu od Nvidia
Automatizovaná vozidla jsou komplexní jezdící počítače. Tento výrok platí zejména tehdy, když se mají samostatně pohybovat také v městském provozu a s využitím velkého množství růžných senzorů prostředí. Při své spolupráci zaměřené na vysoce automatizované řízení bez řidiče nyní společnosti Bosch a Daimler definovaly nezbytnou výpočetní sílu pro svůj řídicí systém.

Zajímavé videa


HRY, PC PŘÍSLUŠENSTVÍ A DALŠÍ


electronica 2024, 12.11.-15.11.2024, Munich, DE


Sony představuje skutečně bezdrátová sluchátka do uší WF-1000XM5


Introducing NVIDIA DGX A100


Arduino LED filament clock

Firma týdne

ams-OSRAM

Adresář


ams-OSRAM


INTEL


NVIDIA


PANASONIC


ČEZ a.s.


SECTRON


Willow Technologies


MASTERS Sp. z o.o.


ABB


Visual Communications Company, LLC


TME Czech Republic s.r.o.


Lenovo


Sonderhoff Holding GmbH


Radio Frequency Systems


Siemens


LEM


MENCOM


HIROSE ELECTRIC CO., LTD


PANDUIT


GaN Systems


AT&S


TT Electronics


AUDIODIGITAL.CZ


MICROS


FUJITSU


LIDL


DATART


TESCO


GLOBUS


EURONICS



Kalendář
electronica 2024, 12.11.-15.11.2024, Munich, DE

Interesting video
The ISS Design Challenge ...

Interesting video
Mouser Electronics Warehouse Tour with Grant Imahara

naše portály dle jazyka:

česko/slovenská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ

anglická jazyková verze:
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.COMPONENTS.ONLINE

polská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL

ruská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU
naše portály dle zaměření:

ELEKTRONIKA.ONLINE :
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru

ELEKTRONIK-INFO:
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU

COMPONENTS:
WWW.COMPONENTS.ONLINE
  kontakt:

MALUTKI media s.r.o.
Těrlická 475/22
735 35 Horní Suchá
tel. 00420-603531605
e-mail: info@malutki-media.com



All trademarks are the property of their respective owners.
ISSN 1801-3813